Heeeej beebisen :D

God fucking morgon! Vakna för ungefär en kvart sen men är fortfarande lika seg som seeg cola! Sov skit dåligt i natt, tack vara de är jag helt död idag. Men ska ta och hoppa in i duschen nu och förhoppningsvis blir de bättre. Måste va pigg nu de är ju för fan lov! Plus att idag ska jag träffa Mielutt inne i stan och se om vi kan hitta dom sista julklapparna och så ska vi hälsa på Elahe och hennes ny födda bebis Ali! :D Men måste öka nu för innan de måste jag hinna lämna in min kamera uppe i orminge för jag och pappi råkade ta ett bad me den här om dagen(A) sånt som händer ibland.
See you soon!


Här kommer vi Elahe :D (suug på den bliden ;) mohaha)

Kommentarer
Postat av: oscar

Ofta du hänger ihop med gamla lärare :P undra vrf du hade bra betyg :)

2009-12-21 @ 17:05:49
Postat av: Cornelia

Haha klart! Bästa lärarenjuu! :D

2009-12-21 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback