Good morgon! :D

God morgon sunshines! Hoppas alla har sovit lika bra som ja gjorde inatt! Jag somnade till en sjukt bra film! Den hette The blind side, de var länge sen jag såg en så bra film faktiskt. Ena stunden skratta jag och den andra stunden grät jag så de va en film med mycke blandade känslor! Men den va som sagt grym.

Eftersom de är rätt så mycke eftermiddag nu så har jag hunnit med att städa köket och lite i vardagsrummet men resten orka jag inte så de får dom andra fixa!  Nu sitter jag i soffan och kollar sex and the city med mina hundar och väntar på min Habbibbi Ida som är på väg :D Va vi hittar på vet man aldrig men de kan ni får veta sen när de är avklarat. :D
Så ha en fortsatt mysig söndag i de "mysiga" vädret så hörs vi se senare!




Fiiiina Habbibbi :D I LOOOVE YOU! <3


Kommentarer
Postat av: Habbibi

Nejmen oj va mysigt vi har de:):):):) bääästa

2009-12-13 @ 17:23:58
Postat av: Cornelia

Ja va mysigt vi hade :D <3

2009-12-14 @ 08:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback