God natt gott folk!

Dags för sängen, efter dagens alla "aktiviteter". Skolan, luciatåg, förelösning och PH!
Luciatåget var super gulligt och alla barnen sjöng jätte fint men Lova va ju så klart bäst (eftersom hon tar efter sin kusins talanger, snyggast och helt klart en stjärna. De är ju bara så jag! eller? ) Hon var pepparkaksgumma med sin pepparkaksgubbe Ruben som också var super söt!Dom höll varandra i handen hela tiden och såg ut som ett nykärt par, så sjukt gulliga va dom tillsammans!
Föreläsningen var jag nog lite hård mot innan måste jag säga. Underskattade det totalt eftersom jag inte hade nån aning om va "gubben" skulle snacka om. Men när vi  väl kom dit och han börja prata så märkte jag ju faktiskt att han va skit skönt! As rolig dialekt och snackade bra! Så han får en tumme upp för sitt goda intryck!



Lova och Ruben, Hur söta får man va egentligen?! :O



Äsch nu ska ja sova som en stock för de känns som att ja inte har sovit på ett år! Så sov gott alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback