Go kväll!

Ny duschad och super pigg! :D Kom precis upp från den kokheta bubbelpoolen med russin fingrar och nytvättat hår! Bubblade längre än vanligt i dag faktiskit, tyckte att min kropp var värd de. Men jag va tvungen att ta lite pauser mitt i allt för de var sjukt varmt, annars skulle jag nog kokat sönder. Så jag satte mig på poolkanten vid fönstret och läste lite i min frisörbok men kom inte fram till så mycke eftersom de bara står massa skit i den. Men när jag satt där i fönstret helt för mig själv så kändes det helt plötsligt som att det var någon som tittar på mig, så jag kollar ut genom fönstret och ser ett par ögon! Jaaa! jag höll på att svimma! men istället ramla ja ner i poolen me handduken och fick nästan me mig mobil men den klara sig som tur va! Sen vart jag ju tvungen att kolla va fan de va som kolla på mig så jag kravlar mig upp till fönstret igen och ser min jävla katt DORIS  som står och kollar på mig som om jag var dum i huvet! och så kände jag mig också! helt dum i huvet men fan jag vart ju svin rädd! Skulle ni också blivit kan jag såå lova!! De va min story för dagen känner  jag  faktiskt.
 Nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska orka gå till kylskåpet och kolla om vi har nått gott elller om jag ska sätta mig i soffan och bara dö med min bror :D De lär bli soffan! Men de får ni veta senare. Hallulluuuuul hej då!




Hitta tyvärr ingen bild på min nyfikna katt men på mina två bebisar :D och Queeni (den til höger) ska snart få sina egna bebisar :D JIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback