GÄSTblogg

Hallådäär , Cornelias lilla kusin är och hälsar på här på bloggen! ;Dd
Har inte direkt nåt extremt speciellt att berätta! sista veckan nu .. och den går i typ sniigelfart(?) så jag har i princip vart på ett rättså dåligt humör i veckan MEN snart snart snart är det lov :)
En luugn vecka har det endå varit! hade svenska prov i tisdags fick MVG på det, bara ett halv fel! :D så jag hööjde mej i svenska, könns skönt pga av min sänkning i englskan >< 

Den här julaftonen blir det inte HELLER att fira me Cornelia :(  för jag draar mej mot värmen! THAIIII! ska bli hur grymt som helst. ska sattsa på att bli något i form av en .. pepperkaka :) då syftar jag på färgen och inte formen :) Men måste ju erkänna att man saknar jularna lite här i sverige me kussarna!
Dock har jag ingen bikini till thailand, apropå inget :) det måste inskaffas! fasr det lääär ju inte finnas direkt  många i affäreerna nu .. men man kan ju alltid kika 8)

NU har jag fett tråååkigt . lyssnar på min musik  ! sjukt bra! *.*
Bulletproof-La Roux    den e nice.!
precis gjort en ny spotify lista ! okej .. typ 10 låtar! men den fylls på , den e grym! :) fall ni undrar det.

måste dra och fixa mat till mina hundar nu! ena hunden börjar bli FETare. aj aj aj , inge vidare på hundutställning vaa? får kommentarer som om vi matat hunden me en bulle för mkt! men vem vet , min hund kanske inte har världens bästa ämnesomsättning :) men iaf , de hungrar ihjäl nu , och de får ju inte hända! då bli mamma arg :)
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅÅR! :*
Cornelia, vi hörs snart!

här är då cornelia och jag , julen 1998!
hah , här e då Cornelia och jag! julen 1998. typ.


HEJ SÅ LÄNGEE! <3



Kommentarer
Postat av: cornelia

åååh sweeety! kul att du fick MVG lite skilnad på din studie och min.(Jag är såå mycket sämre, tyvärr men jag är glad över att du är så duktig min kusse!:D) jag kommer verkligen sakna er under julen! de e ingen riktig jul utan er liksom.. men jag hoppas du sooolar mycket till mig också!



hahaha fett tight bild! kan ju inte bli snyggare! ;)

2009-12-16 @ 21:50:43
Postat av: jennifer

hahah nja ! det går både upp och ner för mej! :D

kommer sakna dej / er me !

längesen vi fira jul tillsammans!



hahah bilden e klockren!

2009-12-16 @ 22:10:34
Postat av: Anonym

Grymt snygga ni va då ;)

2009-12-17 @ 10:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback