Film mys heeela dagen

Halllojjjj! :D


Nu har Ida dragit säg hemåt och jag sitter i soffan och kolla på tv, de är nån beck film solstorm tror jag den hette. Verkar lite spännande faktiskt. Men jag och Ida hade en hel dag framför tvn me mycket skratt till världens sköönaste film THE HANGOVER!! Fan finns ingen film man skrattar så mycke till som man gör till den! Den är ju bara föör skön! 5 av 5 tostar till den filmen och tummen höögt upp! :D Efter den filmen va slut kolla vi runt va som fanns på tvn och hitta yttligare en super film. Honey hette den som jag tror alla i hela världen förmodligen har kolla på et antal gånger. Grymt bra film också. Nu ska jag fortsätta min dag i soffan! Förhoppningsvis blire en dusch sen nån gång innan PH sen efter de bumsar jag ner i min nybäddade säng :D





PUUUUSSSS OCH SOV GOTT! :D

Kommentarer
Postat av: Oscar

Godnatt :)

2009-12-13 @ 21:59:59
Postat av: Anonym

god morgon

2009-12-14 @ 22:23:56
Postat av: cornelia

God afton!

2009-12-14 @ 23:05:17
Postat av: Anonym

Pussa mig ;)

2009-12-17 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback