Cornelias ända vän

shuuuuuuululuuu


Gott folk då va det Ida som skriver här:) Cornelia har tjatat på mig att skriva ett inlägg nu så här kommer det!:)  Vet inte riktigt vad miss styf tänkte när hon ber mig att skriva eftersom jag har dyslexi och ig i svenska liksom men men får göra mitt bästa ;)

Jaha du då va måndagen över och jag har bara lega på sängen och tyckt synd om mig sjäv eftersom jag har varit sjuk sen i torsdags! Så min helg såg inte ut som jag hade tänkt mig..
Började med att jag gick och jobba på fredagen, för att dra in lite extra cash ;) Varje gång jag e på dåligt humör så får jag dom mest konstiga kunderna på cafet!! Asså jag vet inte om dom dra till mig eller om dom bara finns överallt?? 
I dont know men det finns många tjejer som t.ex kan säga en komplimang och det e bara rolig att höra t.ex va fint hår du har eller tröja eller nått liknande. Men i helgen så står en tjej och glor på mig medans jag jobbar på och jag fråga snäll om hon behöver hjälp men hon skakar på huvet och säger -Jag måste bara säga gud vilka fina läppar du har! Asså ??? De låter ju helt fel? va svarar man? tack desamma hahah de låter ju som man stöter på varandra! Aja jag blev jätte obekväm men efter jobbat där i ett år så lär man sig hur man tar han om obekväma situationer! (eftersom varje gång jag jobbar e jag med om många konstiga kunder) Ska sluta nu och prata om kunder skulle kunna fortsätta skriva en bok om allt jag e med om där haha ni skulle bara veta men nog om de!:)

Just nu sitter jag och lyssnar på min spotify som jag precis har fått :D:D haha helt efter men vad gör man inte för bra musik!!? Eftersom jag döör för bra musik så skulle ni ha sätt min leende när jag fick de! med lite mat till de här skulle livet inte kunna bli bättre ;)

saknar min lilla cornii som bara den!! Ska bli kul att träffa henne i morgon! nu ska jag lämna över bloggen till min sweetii har inte så mkt att skriva efter en väldigt lång tråkig helg!..

PEAAAAAACE<3<3 


Kommentarer
Postat av: coorrniii

ÅÅH habbibbi! ja vill höra mer story om folket på jobbet! :D:DD: funny!! men ingen får tutscha min HABBIBIB juuu! (förutom Emad, de är väl ok... "/ )Har ju inget annat liv än att lyssna på dig eller prata massa skit :D Så när blire fika och skit snack?;D

SES IMORGON! jippie!!! :D:D:D:DD::D love you!!!! <3 <3

2009-12-07 @ 19:12:18
Postat av: habbibi

hahah tror mig ingen rör mej har ju gått på kickboxning liksom vet hur man försvara sig ;) seee ya tomorrow love you!! I morgon är allt som vanligt jag e tbx vi kan snacka massa skit och få haters onda blickar och bara skrattar åt dom;) <3<3

2009-12-07 @ 19:22:34
Postat av: Anonym

man vill se modell bilder..

2009-12-08 @ 22:45:16
Postat av: Tjolahopp

Ekorrn satt i granen o skulle skala kottar.... Hej cornelia, din söta lilla gris! Ti amo! ;)

2009-12-09 @ 17:41:27
Postat av: Anonym

hahah cornelia säg inte att de e du själv som har skrivit komentararna:P



Dålig uppdatering vill jag bara säga!! <3<3;)

2009-12-11 @ 17:28:00
Postat av: Anonym

no no no, de ere verkligen inte! kään på den ;)

2009-12-13 @ 00:12:38
Postat av: Anonym

se modell bilder ?

2009-12-13 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback