DIF

AAlooohaaaa!

Hemma från en faktiskt spännande match mellan DIF-AIK J20 superElit. De var bra drag på lektarten och på planen, Tummen upp till Djurgården! :D Kul att titta då liksom.

Matchen slutade 6-2 till Dif såklart och min Stjärna gjorde 2 mål och 1 assist, duktig som han är! Men de var inte bara han som var duktigt utan hela laget va bra och dom körde verkligen över Aik. Skönt faktiskt för dom är ju inte bra..
Mielutt och HH tycket de va super kul så dom lär följa me fler gånger :D Efter matchen åkte vi till mcdonalds för att dom va så sugna på cheeseburgare(som vi absolut inte fick nog av igår), LOVE TO cheeseburgare! <3
Nu ska jag kolla på tv medans min bror och pojkvän sitter och nördar FM i soffan och stöter ut mig.. :( Men ska ändå inte kolla så länge eftersom jag är sjukt trött och känner hur sängen bara ropar efter mig! Så jag hör av mig imorgon när jag förhoppningsvis vaknar och är super glad! ;D
Mammi och Pappi har varit borta hela helgen men imorgon kommer dom hem, har faktiskt längtat lite efter dom måste ja säga :$



Min sötnos är KING! Så de så! <3


Aja sov gott alla trötta människor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback