Day of showbizzz!

Igår va de en ruggigt seeg fredagskväll, va "hundvakt" (till mina egna hundar) och helt själv kunde inte bli bättre!
Lördag! Schemat är smockat och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll!! Wow great! Nej men idag är de ju lördag och jag ska "jobba" hela dagen. Två shower på en dag de är bra jobbat! Modevisning på dieselverkastaden idag, ska dra iväg om nån timme, ska vara där från 12 till sent ikväll. Men eftersom jag ska på julbord på Golden hits så måste jag tyvärr lämna den sista showen lite tidigare, men sånt som händer när man har fullt upp! Skorna som jag skulle ha idag hitta jag inte heller och de känns lite surt faktiskt.. Så nu får jag ha ett par andra som jag riskerar att tappa plus att dom är typ sönder! :O Känns lite halv bra. Men men sånt som händer när man är slarvig! Men största frågan är ju nu, Vad fan ska ja klä på mig ikväll? Börjar bli lite smått stressad nu när jag sitter här och tänker på att jag har massor att packa. Så nu ska ja dram ig , bilder och annat kul får ni se imorgon för jag kommer nog hem rätt så sent ikväll. Hoppas alla får en lika fullspäckad rolig lördag som jag! Pusss puss!



Mohaha, bujder på den! Ser ut som en kines (inget ont menat mot dom) men men de är väl så de ska va! (eller?)

Kommentarer
Postat av: habbibi

Lycka till idag baby!! du kommer out shine alla där;) synd att jag inte kunde komma istället ska jag servera kaffe till efterblivna människor..(nej nu va jag elak) men ville gärna vara där!!!



skit fin på bilden:)<3

2009-12-19 @ 12:19:54
Postat av: oscar

lycka till :)

2009-12-19 @ 14:11:46
Postat av: Anonym

säääxiii mama

2009-12-20 @ 12:42:02
Postat av: Cornerlia!

tack så myycke :D jaa du skulle varit där unge! Sen skulle du ut me mig ju :O fan va kul vi skulle haft!!



Tack oscar :)

2009-12-20 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback