DÅLIGT AV MIG

Dålig uppdatering av mig igår men de va för ja va helt slut efter den otroligt "lååånga" resan. Okej den va inte så lång men de va proppat me folk och alla va galna för dom fick stå för allt platser va bokade. Kom iaf hem till Anna tillslut och vi va barnvakt åt hennes gulliga syster Clara men sen när hon gick och la sig så kinga vi sönder på singstar! ;) ELIIIT! Idag ska vi åka till stan och försöka hitta julklappar men tyvärr kan de bli lite jobbigt eftersom e är så sjukt svårt att köpa julklappar nu för tiden. Helt galet ju! Aja får hoppas på massa kassar när vi kommer hem från stan så allt de är klart sen (håller tummarna). Nu ska vi fixa oss/klä på oss och lite sånt sen åka så vi hörs senare om ja har tid. Annars får ni ha en superduper Lördag! Hare göött! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahhahduu väldigt dålig uppdatering mm...

men skulle gääääärna vilja veta mer om din härliga helg!!;) pusssitiishhipushiduhhiiiiiiii

2009-12-06 @ 22:35:05
Postat av: habbibi

som du kanske förstår så va komentaren ovanför från mej men de e kanske ganska självklart för jag e den ända som komenterar här (och för jag e din ända vän kanske) vem vet hahah :P<3<3<3<3

2009-12-06 @ 22:37:38
Postat av: Cornelia

Ja fan ja är så glad att ja har en vän iaf!! Ska bättre mig för din skull ;) <3

2009-12-06 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback