Dagarna gåår fort!

Tjollahoppsan!

Dagarna bara rinner på som om dom gick på räls och snart är de JULLOV! :D
Snart ska jag dra mig till min gulliga kusin Lovas dagis och kolla när hon går Lucia tåg. Sen efter de ska jag sitta i 3 hela timmar och lyssna på en gubbe (tror jag) som ska prata, fast ja har ingen aning om vad han ska prata om! De är nått jag ser fram emot enormt! (inte alls) men men de är nog nyttigt! :D Får se hur roligt jag har haft de efter, så vi hörs då! Tjingeling! :D



Här är min sötnos Lova som ska gå Lucia tÅg nu. <3




Kommentarer
Postat av: oscar

hoppas du fick det kul på lucia tåget iaf :)

2009-12-14 @ 21:01:40
Postat av: coorny

Tack oscar! Dom va skit gulliga! vet att du ville följa me men hann inte ringa dig.. lovar att göra de nästa gång ;)

2009-12-14 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback