:D

HALLOOJJJEE!

Nu är vi ännu en dag närmare julafton och nu kan jag iaf få säga att de är lov! Jag har varit i skolan 1 och ½ dag den här veckan. Imorgon är de sista "skoldagen" vi ska fika och få oss en spännande julklapp sen får vi åka hem, då ere äntligen LOV! De här lovet är verkligen efterlängtat av mig måste jag få säga! Jag har varit så sjukt trött hela den här treminen kan jag nog påstå och de är ju tack vare de gråa tråkiga höst vädret som nog vi alla ogillar! Men nu är de snart jul och de kan man ju inte tacka nej till :D Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska få i julklapp i år, (om jag ens får något) eller jag vet va ja ska få av mina börder eftersom jag beställde den själv (A)  Sjukt snygg kommer jag va iden julklappen! ;)
Har inte gjort ett skit idag måste jag säga.. Jag har legat och degat i soffan och sen så har jag ätit och gått tillbaka igen! Ser fram emot beach 10 ? :S oooh nooo! Inte alls, får nog börja jobba på den snart!
Nu ska jag iaf inte bry mig om de för jag ska bumsa ner i sängen nu och hoppas på att de är lite bättre väder då än va de var idag så jag kommer i väg..  Trevlig kväll allesammans ;)



Bjuder på en lat bild, så här har jag gått runt hela dagen :D myspys!
GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexigt!

2009-12-18 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback