:D

Jahappsan Svejsan! Hade fullt upp igår hela dagen efter träningen och de. Kan ju iaf säga att mitt mål inte gick i uppfyllelse efter första träningsdagen men hoppas på att de blir ett bättre resultat innan sommaren kommer.
 Jag va och åt på restaurang me mammi, pappi och Ida efter träningen. Sen åkte vi hem och kolla tv hela kvällen. Jag och Ida som egentligen vet va som skedde denna kalla fredagskväll/lördagmorgon kan ju skratta åt saken och leva vidare ;) Ni andra kan sukta vidare på vad de va men tyvärr kommer ni inte få veta de. Alla kan inte få va me om lika sjuka saker som jag och min bästa Habibbi!
Idag var jag och Ida i stan för att kolla läget på rean men vi fick panik när vi gick in i första affären så vi gick därifrån och tog oss en kaffe och prata lite om gårdagen, sen åkte jag hem och la mig i soffan. Nu sitter jag i sängen och funderar på va jag ska ta mig till i morgon. Blir nog ett nytt försök på stan i lugn och ro och UTVILAD! Förhoppningsvis hittar jag en massa roliga saker som ska få säg en plats i min proppfulla garderob. 

Nu får ni ha en fortsatt trevlig lördag kväll alla trevliga människor som läser mig superblogg ;) sen får ni sova gott om ni nu ska göra de!  


Va kanske inte lika pigga idag i stan som vi är på våra roliga frisörlektioner. Den bjuder vi på Habbibbi ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att gå frisör!

2009-12-27 @ 00:08:03
Postat av: habbibi

hahah ser ut som jag står och sover fett sexigt hahahah

2009-12-28 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback