Bubbel Bubbel

Tjabba tjena hallå!
Måste börja med att säga att helgen gick för fort och att jag redan längtar tills nästa gång jag träffar Anna. Vi hade så klart sjukt kul som jag redan visste innan jag åkte ner dit att vi skulle ha. Så min helg vart så lyckad!  
Nu sitter ja nere me mammis småungar hon jobbar me och göder upp dom me lussebullar och banan. Ska snart hoppa ner i bubbelpoolen och försöka plugga lite till frisörprovet som vi har på fredag. Ja tack vare mig så fick vi flytta det till fredag istället för att ha det imorgon. JIPPIE :D För om vi skulle ha de imorgon så vet jag vem som precis fick feber (CORNELIA STYF). Får se om de blir så mycke plugg för min del men ska försäka eftersom de är vikitgt. Men jag är så sjukt trött så jag lär väl somna och drunkna eller nått i den stilen.
Min Habbibbi Ida är fortfarande sjuk och jag har inte träffat henne sen i torsdags och de känns väldigt sorgligt så nu får du ta och pallra dig till skolan ungedam! Längtar efter dig!!! :D Så ja hoppas vi ses imorgon!
Hörs senare när ja vaknar upp från min skönhetssömn i Bubblet! <3




Simma lugnt! ;D


Kommentarer
Postat av: habbibi

bästa corniii som flyttatde provet!!!<3<3 kärlek till de och dej säger jag bara!men sweetii jag ska komma imorgon jag dör av deprtion här hemmma fan så i will come tomorrowwww;)<3<3 miss u too

2009-12-07 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback