Blind?

God snödag!

Vaknade upp med ögonen ihop klistrade och trodde jag va blind. Men så va de så klart inte. Jag va helt enkelt stöört trött bara, så jag låg kvar i sängen och fortsatte va "blind" så råka jag tyvärr somna om! Så de vart ingen städning i skolan för mig inte. Nu letar jag julklappar till mina bröder på datan och jag tror jag har hittat dom perfekt paketen till dom :D Vad det är kan jag tyvärr inte visa i fall att dom skulle gå in och tjuv titta. Då skulle de inte bli lika roligt! För de är ju såå mycke roligare att få julklappar som man inte har någon aning om va det är, Eller?  Så va de är får ni veta efrter jul, som bara är om 9 dagar! De är helt sjuk!  Jag som tyckte jag precis börja skolan efter sommaren men no no no! Nu är de jul! (snart iaf) Nu ska jag fixa lite i mitt rum, kanske sorterar lite prylar som jag kan donera till min kusse , eller någon annan som har behov av de! Tjolahoppsan svenjsan tjoheeej!



Kommentarer
Postat av: oscar

gå o lägg dig då :)

2009-12-15 @ 19:40:14
Postat av: jennifer

yei! donera till meeej ! :Ddd

2009-12-15 @ 20:58:25
Postat av: habbibi

varför va du inte i skolan jaaooo? leker blind och grejer:P love uuuuu sweeetiii

2009-12-15 @ 22:12:54
Postat av: Cornelia

Svar till Jennifer: absolut ja kan nog ge bort hela garderoben:p <3

2009-12-16 @ 15:45:19
Postat av: Cornelia

Svar till Ida: ja orkar inte me dig så ja vs tvungen att fejjka skada ;) looove you! <3

2009-12-16 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback