All day long in city

  • Så va den måndagen över och jag har hunnit me massor! Hann lämna in kameran innan jag täffade Mielutt inne i stan klockan halv 2. Vi skulle va hos Elli 2 men blev lite sena för vi gick igenom stan och letade efter presentpapper så vi kunde slå in Alis present. Vi va där några timmar, prata skit, fika och fick se hennes sjukt fina bröllopsvideo! Sen så blev klockan rätt mycke så vi va tvungna att gå om vi skulle hinna me att hitta lite julklappar. Jag hittade till min mammi och pappi och Mielutt till sin käre vän Nicolina. Efter ett tag vart vi hungriga så vi besökte min Habbibbi Ida på cafét och tog oss nått jätte gott som jag inte vet va de hette och prata lite skit där me! Sen var de hemfärd runt halv 8-8 så de vart en hel dag i vackra Stockholm för oss. När jag kom hem började en skön film på kanal plushits, Wanted va namnet! skit  bra film faktiskt! Tummen uppåt :D Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att de blir en lika fin dag imorgon! Sleep tight!


    Så kan man också se ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback